New Step by Step Map For ماگ حرارتی

Wiki Article

جدیدترین محبوب‌ترین رتبه‌بندی ارزان‌ترین گران‌ترین

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

طراحی متنوع محصولات دیزنی به طرفداران این امکان را می دهد تا بر اساس سلیقه ی خود ماگ مورد نظر را تهیه کنند و علاقه ی خود را نسبت به شخصیت های محبوبشان نشان دهند.

راهنمای جامع ماگ حرارتی: ماگ حرارتی، لیوان جادویی یا لیوان سرامیکی که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود، یکی از محبوب ترین هدیه ها و لوازم جانبی نوشیدنی در سال های اخیر بوده است.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

لیوان بسیار باکیفیت بود ،کیفیت چاپ بسیار خوب بود، طراحی عکس و متن فراتر از ??????? ????? تصور من بود ، بسته بندی بسیار زیبا ، ارسال سریع

شخصیت کارتونی: شخصیت های کارتونی محبوب، دیزنی، مارول و غیره

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرتینا (اکسسوری) می باشد

یکی دیگه از انواع ماگ حرارتی، ماگ جادویی در دار هستش. خب خود لیوان حرارتی که نوشیدنی رو گرم نگه می‌داره و با یه در هم این حفاظت از گرما بیش‌تر میشه و می‌تونین با گذاشتن در ماگ جادویی، راحت به رانندگی‌تون ادامه بدین یا به کاراتون برسین.

طراحی و چاپش خیلی خوب بود به خصوص طراحی که خیلی خلاقانه بود فکر نمیکردم انقدر قشنگ بشه

اما در مقابل مشکل ماگ های شیشه ای شکسته شدن و ترک خوردن آن ها می باشد.

شرایط استفاده حریم خصوصی سوالات متداول راهنمای خرید

جنس استیل از استحکام بیشتری نسبت به سرامیک برخوردار بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت آن نیز بالاتر باشد.

برای سفارش طرح دلخواه فقط کافیه روی کلمه چاپ ماگ اختصاصی کلیک کنید.

Report this wiki page